Sivut

NOSTALGIAN LYHYT OPPIMÄÄRÄ

Rauha Mäkilä: Is It True When U Say That U Love Me, 2006

perjantai 22. lokakuuta 2010

Jump Jump

Tää ei voi olla totta. Tää ei voi olla totta. Tää ei VOI olla totta. Sanokaa, ettei tämä ole totta.


"Jumpin into your Jumpsuit and feel the LOVE! This is the perfect piece of clothing for everyone who loves to chill out in style!"  STYLE?!
Mitä muijat, mikä boogie, hyvältä näyttää niinku kuuluuki....
http://jumpinshop.com/ sieltä sitten hankkimaan oma, hinnat satasesta ylöspäin! Kukapa ei haluaisi näyttää sekä teletapilta että vauvalta samaan rahaan.

19 kommenttia:

  1. Hahaa, mä nauroin ihan kippurassa kun jossain blogissa moisen näin:D Musta toi on vaan jotenkin niin häiriintynyt vaate ettei mitään rajaa..

    VastaaPoista
  2. minäminäminä!!!! Tää on ehkä se paras juttu jota olen odotellut saapuvaksi suomeen kieli pitkällä :DDDD ihanat!

    (ps. mutta ei siis ulkokäyttöön, vaan kotiin. T: sohvaperuna)

    VastaaPoista
  3. aini: mä olin vaan järkyttynyt

    nelliina: itseasiassa löysin sen ku mun fb-sivut sano sun liittyneen johonki tommoseen jumpin ryhmään, menin stalkkaamaan ja meinasin kuolla! Sulla on siis jo a)oksennukselta näyttävät kalsarimaiset sukkahousut b)pitsiPYÖRÄILYHOUSUT ja luultavasti kohta c) potkupuku. Voi jeesus :D :D :D

    VastaaPoista
  4. joo toi on niiiiiii-iiin ihana, tässä vaiheessa on varmaan pakko paljastaa että meiltä löytyy jo sellainen ja molemmat, siis saku myös, rakastaa tuota hahahah :D

    ja hei, ne pyöräilyhousut oli vahinko, en ole vastuullinen niistä xD Et haluais muodikkaita pyöräilyhousuja? ei maksa mittään :D

    VastaaPoista
  5. En keksi MITÄÄN mihin yhistäisin ne :D Mä melkein jo arvasin, et suakin on lahjottu jo moisella teletappiasulla, sulla ei selkeestikkään oo pyjamahaalaritraumaa niinku mulla! Tai sit pitäs vaan kokeilla ja ihastua moiseen, mut hei crocsitki on TOOSI MUKAVAT JALASSA.

    VastaaPoista
  6. arvaa kuinka happy olin kun sain ton, olin jo puoli vuotta etukäteen fiilistellyt teletappiasuja norjalaisista blogeista <3 mmmitä, onko jotain pyjamahaalareita olemassa, tahtoo!!!

    VastaaPoista
  7. Voisikko laittaa linkin johonkin norjalaisblogiin, missä tää esiintyy jotenki himottavasti? Mä en usko.

    VastaaPoista
  8. Mä olin itseasiassa ihan WTF, kun ystäväni Norsis informoi mua Oslon reissullamme, että Oslossa haalarit ovat muodikkaita, kun katselimme vastaavan näköistä yksilöä jossain Oslolaisessa kaupassa. Siis tiesin toki sen, että haalarit ovat olleet ja ovat in, mutta että tuollaiset..

    Mä en oikein osaa muodostaa mielipidettäni tuosta, se voisi toimia maaliin sotkettuna, mutta joo, pitäydyn itse kuitenkin omassa 70-luku vaikutteisessa discohaalarissani :) Ja hei Nelliina, me vaadimme EHDOTTOMASTI kuvia moisesta haalarista in action :D

    VastaaPoista
  9. NIIIN me vaadimmekin! Oikeastaan tahtosin nähä myös Sakun siinä, koska mulla on mielikuva Sakusta semmosena koulujen joulujuhlien nallena tossa haalarissa :D

    VastaaPoista
  10. yritän puhua sakun ympäri hahhaha koska se on jumalattoman söpö tuossa haalarissa :D yritän tällä hetkellä vastustaa kiusausta ommella huppuun nallekorvat xD

    VastaaPoista
  11. Mun oli pakko näyttää tää miehelle ( joak rakastaa olla kotona kylpytakissaan )ja sen mielestä tuo oli hieno! Mä itse muuten tajusin, mikä on se seikka, mikä haalarissa oudoksuttaa, se näyttää mun mielestä jääkiekkoilijan hikipuvulta, sellaiselta löysän malliselta siis! Mutta ilmeisesti mä joudun ompelushommiin, tai sitten joudun kiltisti ostamaan tuollaisen miehelle joululahjaksi..

    Mutta nallekorvat, mä en varmaan itse kykenisi vastustamaan kiusausta :D

    VastaaPoista
  12. Mä lupaan ja vannon etten helvetissä pistä ikinä collegehaalaria päälleni, vaikka semmonen oiskin uusjuttu ja vaihtelua ja vaikka mitä. Se on löysä haalari tyypit, teekkarit käyttää semmosia ja nekin vaan vappuna.

    VastaaPoista
  13. HAHAH mä SANOIN että se on helmi ja vetoaa näköjään miehiin oikein urakalla :D mut mä oonkin vähän äijä joten eipä ihme että on munkin paras syksyn (sisä)vaate ever xDD Ja elsa, kun kerran vedät ton päälles niin et halua ikinä pois, se on ku pumpulia <3 lupaus ja vannominen on sitä paitsi oikotie suoraan kyseisen vaatteen luokse muahhahh...

    VastaaPoista
  14. Pitänee tulla joskus kokeilemaan sitä sun luo, mutta siitä ei sitten oteta blogikuvia! eiku justhan mä vannoin etten ikinä...

    Mutta ihan oikiasti, Nelliina, jos vetoat mukavuuteen niin ihmettelen suuresti esim crocsittomuuttasi. ne on TOSI MUKAVAT niin kotona kuin kadullakin. Salkakin on jo ihan menetettyä kamaa, voi teitä tytöt. ps. Millon se haalari esitellään lukijoille? Oon ollu jo muutaman päivänihan innoissaan uusista päivityksistä, mutta aina vaa jotain pitsileggaria tuppaa :D

    VastaaPoista
  15. sain tänään houkuteltua sakun kuviin hähä :D ihan kohta... oota vaan kuule, tunkasen sen sulle heti päälle kun seuraavan kerran tuut tampesteriin!

    Ps. koska crocsit on jo niin luokattoman kamalat, että edes mukavuuskortti ei enää tehoa :D samaa tasoa pitsipyöräilyhousujen kera!

    VastaaPoista
  16. Aivan mahtavaa!!! Onhan sakulla korvakin? :D :D

    VastaaPoista
  17. Juuri tuossa yhtenä viikonloppuna näin samanlaisen haalarin blogisi nimen innoittaneen orkesterin solistin yllä. Se haalari oli tosin poliisin sininen.

    Terv. Jaana

    VastaaPoista
  18. Ehkäpä siinä oli ne virkamerkitkin, uskoisin :)

    VastaaPoista