Sivut

NOSTALGIAN LYHYT OPPIMÄÄRÄ

Rauha Mäkilä: Is It True When U Say That U Love Me, 2006

tiistai 7. joulukuuta 2010

Virallinen etiketistä eroaminen

Mistä näitä tampioita oikeen sikiää? "Valtakunnan tyylikonsultti", etikettifundamentalisti Leena Sarvi pohti aamulla Voicella että oli "Ikävän näköistä kun nais-ja miesparit pyörähtelivät linnassa keskenään. Vähän väärä paikka ja liian arvokas tilaisuus lähteä  tällä tavalla tahallisesti provosoimaan ja hakeutua ikävän sävyisen huomion keskipisteeksi. Minulla kyllä on useita vähemmistöjä edustavia ystäviä ja hyväksyn heidät ihmisinä täysin"


Onneksi itselläni EI OLE Leena Sarvi nimistä vähemmistöä edustavia ystäviä, sillä tuomitsisin heidät täysin. Milloin etikettiä aletaan viemään tähän päivään? Eroan tällä päivämäärällä etiketistä.



7 kommenttia:

  1. Tuo oli kyllä taas jotain niin mahtavaa, mitä oon ylipäänsä elämäni aikana lukenut, Leenan propsit kyllä laskivat ja rajusti!! No, Päiville uusi bestis tiedossa..

    VastaaPoista
  2. no mitä ny helvettiä o_O toivottavasti edes tajuaa hävetä..

    VastaaPoista
  3. Musta on erityisen mainiota et se on luonnollisesti vaan tahallista provosointia, mikä muu syy siihen pyörähtelyyn nyt voisikaan olla...

    VastaaPoista
  4. Jaa niin hei vaan, mä oon tässä vähän tarkkaillut sun blogia.

    VastaaPoista
  5. Samaa mieltä! Olen myös sitä mieltä, että Palefacen puhtaan valkoiset tennarit olivat juurikin oikea valinta miehelle, sanoivat etikettivartijat mitä hyvänsä.

    VastaaPoista
  6. Eroaetiketista.fi-sivusto vaan pystyyn! Näppärästi nettilomakkeella irti Leena Sarven seurakunnasta!

    VastaaPoista