Sivut

NOSTALGIAN LYHYT OPPIMÄÄRÄ

Rauha Mäkilä: Is It True When U Say That U Love Me, 2006

lauantai 4. joulukuuta 2010

kissoja!kissoja! kissoja!

Lukijamäärät tippuu kuin lehmän häntä. Selkeästikään kaikki eivät ole tajunneet taidekilpailupakotusten hienoutta ja on siis pakko siirtyä lukijoita kalastelevaan kirjoitustyyliin. Jospa kirjoittaisin tästedes vain kissoista ja korkokengistä, pitkällisen blogiharrastuksen seurauksena olen nimittäin havainnut, että yleensä ainakin muotiblogien kommentoidummat jutut käsittelevät kissoja.

kissa
Kuvassa olevalla kissalla on rillit ja olen jo pitkään miettinyt miksi ne eivät ole yleistyneet enempää. Kissoille on kaikenlaista: rimpuilupuita, vaatteita, kissanmaitoa, paremman makuisia raksuja kuin minulla, timanttipantoja, Tigin karvashampoota...mutta ei silmälaseja. Se on outoa, sillä jopa minä tiedän kuinka typillisiä nimenomaan näköongelmat kissoilla ovat. Muutama vuosi sitten kehittelin kissasilmälaseja, mitkä toimisivat magneetilla. Toinen osa magneetista olisi asennettu kissan silmien väliin ja toinen linssien väliseen aisaan. Normi kotioloissa rillit voisivat roikkua rennosti kaulassa kivassa hihnassa ja metsästämään mennessä ne olisi helppo tassulla tönäistä silmille. Rilleillä olisi myös helppo tuoda persoonallista ilmettä kissalle, maatiaiskissastakin saisi muovattua salonkikelpoisen hyvin pienin elementein.

Eipä mulla muuta. Niin paitsi jos joku osaa leikata hiuksia, niin saa ilmottautua.



5 kommenttia:

  1. Mieti miten hyvältä joku perus maatiaiskissa näyttäis sellasien ulkonurkasta ylöspäin kääntyvien kissamaisen muotosten rillien kanssa!

    VastaaPoista
  2. http://photo-into-art.com/cat-illustrations/funny-cat-glasses-pr.jpg löysin kuvankin! Tosi hyvältä näyttää!

    VastaaPoista
  3. Kyllä sillä heti ilmettä tekisi ja jollekkin tosi maatiaiselle vois piruuttaan laittaa semmoset hipsteririllit ja kattoa muuttuuko sen musamaku samalla.

    VastaaPoista
  4. Ei piä paikkaansa, ainakaan mun blogissa kissapostaukset saa melki vähiten kommentteja. Sen pitäis olla kyllä toisinpäin, sillä on Dille niin komea ja suloinen kissa. Nii ja meillä on sama musiikkimaku pojan kanssa. Uujea.

    VastaaPoista
  5. mun naapurinpojalla on semmonen kissa joka on pahasti kaukonäkönen, se tarvis pluslasit. ja mun kissa sitte taas tarvis kuulolaitteen.

    VastaaPoista