Sivut

NOSTALGIAN LYHYT OPPIMÄÄRÄ

Rauha Mäkilä: Is It True When U Say That U Love Me, 2006

lauantai 4. joulukuuta 2010

Polyvore-rellestystä yöaikaan

Untitled
Untitled by elsa_1 featuring wool scarves

Ainiin, hankin tänään tommosen mustan kaavun Monkista. Se alaosa ei kuulla noin vahvasti läpi, joten se on aika hauska viritys. Luultavasti tulen yhdistelemään sen yllä näkyvän kaavion mukaisesti, eli siis niinkuin aina yhdistelen kaiken: pilleihin ja DrMartensseihin. Juhlahetken yllättäessä alle voisi laittaa mustat shortsit ja vaikka jotkut perusmustaa asteen räyhäkkäämmät sukkikset. Jos nyt jaksaa.

Hatunkin neuloin tänään, mutta kumma kyllä sitä ei löytynyt polyvoren sivustolta. No, tuo kuvan hattu on vähän sinnepäin, omani on valkoinen, missä on tummanharmaa tupsu, enemmän beaniemainen. Ei nyt ole kameraa vieressä, niin siitä kuvaa myöhemmin.

Ongelmana on, kuten aina, kassi. En ole vieläkään ihan varma onko minusta oikeisiin laukkuihin ja kuljetan tavaroitani milloin missäkin. Blogipikkujouluihin jouduin soittamaan Salkalle hätäpuhelun, koska olin saapunut Helsinkiin pelkän repun kanssa. Salka ehdotteli, että olisi mulla jotain oikeitakin laukkuja, mutta pyynnöstäni toi kangaskassin. Taisin olla koko porukan ainoa kangaskassillinen ja ainakin taatusti ainoa, jonka kassi mainosti Vantaan Vihreitä.

Olen kyllä tullut jo tulokseen, että tarvitsen oikean kassin. Semmoisen, joka on tarpeeksi pieni yökerhokäyttöön (missä olen käynyt viimeksi muistaakseni kesäkuussa) ja tarpeeksi iso ja jämerä käytettäväksi vihreän parkatakkini kanssa. Jos joku fäsöönedelläkävijä on jo vaihtanut vuoden 2011 tuotteisiin, olen valmis ostamaan laukkusi, kunhan se on joko kangasta tai nahkaa tai edes jotenkin ihmismäinen ja sopii tarkoituksiini. Kaivakaa varastonne, teillä kuitenkin on joku ylimääränen veska mulle! Mua vaan niin nolottaa kulkea joka paikkan kangaskassin kanssa, oon sentään melekeen kolomekymppinen.

2 kommenttia:

  1. Mullois sulle ehkä yks vintits-laukku, seiskytlukuu, paloista tehty, täyttää nuo kriteerit.

    VastaaPoista