Sivut

NOSTALGIAN LYHYT OPPIMÄÄRÄ

Rauha Mäkilä: Is It True When U Say That U Love Me, 2006

sunnuntai 21. marraskuuta 2010

Uusi harrastus - blogitapaamiset.



Tästä lähtien mut saa kutsua kaikkiin blogikissanristiäisiin, sillä eilisestä lähtien olen harrastanut tapaamisia. Oli nimittäin niin pirun hauskaa. Onnea oli toki pelissä heti aluksi ja kolmenkymmenen nettikirjoittelijan joukosta sattuma vei minut pöytään, missä pystyi keskustelemaan aikuismaiseen sävyyn esimerkiksi karppaamisesta, pöytäkavereideni viiksikoruista, murteiden hienouksista sekä ennenkaikkea tietenkin muodista ja kauneudesta. Tupakkipaikalla irrottelimme kielenkantojamme muun muassa analysoimalla pakastevihannesten käyttöä italialaisruuissa sekä perustimme fajitaspiirin, minkä pääperiaatteena on maksaa noin 3.17eur/ tapaaminen/ henkilö.

Parasta antia illassa oli tutustua uusiin ihmisiin ja sitä kautta saada uusia blogeja luettavaksi. Viimeiset kuukaudethan olen lukenut tuttavieni blogien lisäksi vain ns. provosoitumisblogeja. Provosoitumisblogit ovatkin taiteenala, mistä harvemmin on kirjoitettu, ehkäpä joku päivä avaan sanaisen arkkuni tästä hienosta kirjallisuuden piiriin luettavasta harrastuksestani. Nyt ei kuitenkaan ole sen aika.

Flunssainen ja äänenmenettämisuhanalainen oloni hieman rajoitti menoa. Olisi ollut mukava minglailla pitkin pöytiä ja jutella monien tuttujen bloginaamojen kanssa ensimmäistä kertaa irl. Mutta toivottavasti näitä kemuja tulee joskus muulloinkin. Nyt on kuitenkin kiidettävä: goodiebagin sisältä paljastui mehevä kasa erilaisia kosmetiikkanäytepakkauksia ja olen nyt ajatellut tehdä niistä kattavat arvioinnit lukijakunnalleni. Uskoakseni myös blogikolleegani Vimps kirjoittaa oman, varttuneemman ihon, reagoimisesta kyseisiin näytepakkauksiin.

19 kommenttia:

  1. Siis keitä te niinkö ootte? - Ollaan viettämässä Postipankin pikkujouluja...

    Voi että mä repesin ja käkätin tolle kyyneleet simissä olisit vaan pitäny pokkaa loppuun asti, ihan mahtavaa!

    Oli hauska tapaaminen ja nähdään tod. kun tonttuilet tääl päin. Joulukuun alusta pitäisi aikaakin olla enemmän!

    VastaaPoista
  2. :D Katellaanpas sitä joulukuuta sitten. Mun numeron saa Salkalta, ku en viitti sitä tässä nyt antaa.

    VastaaPoista
  3. toivottavasti mun flunssa ei muuten tarttunut kun sitä sun lempijuomaa tarjoilin samasta taskumatista mistä olin itte hörppinyt.

    VastaaPoista
  4. Postipankin pikkujoulut :D Kaikkea sitä savuttomana missaakin.

    Oli hauska jakaa pöytä ja pöytäkeskustelut! Toivottavasti saat lastin onnistuneesti lentsikalla pohjoiseen.

    VastaaPoista
  5. Mä oon jo jakanut suurimman osan kamasta pois ja suu on nytkin täynnä mariannea! ja sherlock-lippis päässä tietenkin. ja itseasiassa semmonen kauhee disneyn muovirannekoruki on päällä jostain syystä, koruharakat sentään rasioissaan odottaa arvoistaan käyttötarkoitusta ;)

    Tupakkapaikalla muuten ei ole pakko polttaa ees, voi tulla vaan hirnumaan seurana niinku esim. Vimps teki!

    VastaaPoista
  6. Mut jos ällöttyy jo hajustakin niin sit väkisinkin jää paitsi jostain hirnuttavan hauskoista jutuista ;D

    Mä ajattelin lahjoittaa sen Disney-rannekkeen tokaluokkalaiselle kummipojalle, varsinkin jos se on joku pimeessä hohtava. Tai pakkohan sen on olla, eihän siinä muuten oo mitään järkeä kun ei oo ees tekstiä.

    Mut kiitti muistutuksesta, mäkin taidan sukeltaa niitä Marianneja sieltä kassin pohjalta.

    VastaaPoista
  7. Ei se kyllä taida loistaa, iskin sen nimittäin yöllä viimesillä voimilla hellun ranteeseen ja ei se loistanu. Nyt se on mun voimaranneke :D

    VastaaPoista
  8. Se sherlock- hattu sopi sulle kyl ku nenä päähän!

    VastaaPoista
  9. Mäkin kävin siellä röökipaikalla kerran. Sillon saatiin vaan seuraksi mies joka oikeesti pukeutuu huppariin :(

    VastaaPoista
  10. Aini: Kaikki ilimanen sopii mulle ku naula päähän :D

    Prefecta: Voi kuule, joskus hupparikin voi olla tyylivoitto. Esimerkiksi entinen poikaystäväni (joka luultavasti lukee tän kommentin ja vastaa jotain kitkerää) käytti periaatteesta kaikki vaatteensa ihan loppuun, reikiä oli enemmän ku emmentaljuustossa. Ja se, että sain hänen päälleen mustan, EHJÄN, provinssirockin staffhupparin oli semmonen riemuvoitto ettei ole tosikaan :D

    VastaaPoista
  11. Prefecta, se hupparimies oli myös sama jolle Elsa kerto et postipankin pikkujouluissa ollaan. Nauran sille vieläkin :D

    Mun viiksikuva on muuten omistettu sulle. En linkannu ko oisit saanu ihan hirveeeeeen kävijäbiikin mun jättiblogista ja kaikki mun puolustaja-anot ois alkanu haukkuu sun viiksi-inhopostauksia :D

    Oli parasta! See you with fajitas. Katsotaan sitten keihin ne lahjontakasvovoiteet on parhaiten tehonnu.

    VastaaPoista
  12. :D :D Joo, parempi olla linkkaamatta tai saan sen tuhatpäisen anoarmejan kimppuuni :D

    VastaaPoista
  13. Oli kiva nähä vaik ei hirveesti tullu juteltua. Vaikutit kyl livenäki just hyvältä tyypiltä!

    Musta tuntuu, että mäki harrastan toisinaan provosoitumisblogien lukemista. En oo kyl ihan varma, meinataanko me tässä nyt samaa asiaa. Mut enivei!

    VastaaPoista
  14. No siellä oli sitä populaa ja mulla oli oikeesti aika sairas olo, etten erityisemmin ollutkaan minglauspäällä. Ja sulla on varmaan kohta sama tauti sen balsamipullon kiertämisen takia.

    Provosoitumisplogithan on niitä, joita mennään lukemaan ihan vaan sen "ei helvettiä" tunnereaktion takia...mulla on esimerkiksi muutama tosi naseva muotiblogilemppari, mitä ei vaan ilman diapamia pysty lukemaan yhtä postausta enempää :D

    VastaaPoista
  15. Niin mä arvelinkin, että ne ois just näitä blogeja. Mun toinen vaihtoehto oli poliittiset blogit, joiden provosoivista teksteistä olisit provosoitunut angstaamaan maailman paskuutta.

    VastaaPoista
  16. Mulla on kyllä suositella yhtä todella hauskaa poliittiista blogia, wareborgin piraattiajatuksia, ihan tuolta linkkilistasta löytyy. Se on ihan huippu kun alottaa viimesestä postauksesta ja etenee uusimpaan, jännittävä sanoisinko ja todella monet menetti hermonsa siitä.

    VastaaPoista
  17. Röökipaikoilla on kyllä aina ne parhaat jutut :D Röökittömille ihmisille täytyisi kehitellä jotkut happinaamarit sinne, niin ei käry haittaisi :D Mutta tuon postipankki-jutun missasin, se olisi ollut hauska kuulla livenä :DD

    Oli kyllä hauskaa:)!

    VastaaPoista
  18. Ehkä ensi kerralla voisi joku ottaa asiakseen järkätä muoti-, elokuva-, lifestyle-, poliittis- ja provosoitumisblogien yhteistapaamisen? :)

    Oli kiva nähdä, ehkä ensi kerralla ehditään minglailla enempi :)

    -ilona

    VastaaPoista
  19. :D ensi kerralla ehdottomasti enemmän! Mua ei oikeasti kannata päästää sellasten bloggareiden kanssa samaan tilaan, jotka vähääkään provosoi mua, en valitettavasti omista käytöstapoja.

    VastaaPoista